Mesyuarat Juruteknik Komputer Kali Ke-4/2009 - Skim F Daerah Segamat
Tuesday, December 22, 2009

Mesyuarat Ahli Jawatankuasa Juruteknik Komputer Daerah Segamat kali ke-4 kan diadakan di ketetapan seperti dibawah:

Tarikh : 30hb Disember 2009
Masa : 9.00 pagi hingga 4.00 petang
Tempat : SMK Paduka Tuan, Segamat

Antara agenda penting mesyuarat kali ini adalah:

a) Membincangkan perkara-perkara berbangkit
b) Menyelesaikan isu-isu juruteknik
c) Pungutan yuran tertunggak (sehingga Disember 2009)
d) Pembentangan status kewangan
e) Pembubaran Ahli Jawatankuasa 2009
f) Pelantikan Ahli Jawatankuasa 2010
g) Pengumuman Senarai Giliran Bertugas Di PPD Segamat yang baru (2010)

Kerjasama dari semua amatlah dihargai. Terima kasih.

9 Komen:

  1. c) Pungutan yuran tertunggak (sehingga Disember 2009) <<--- ehehehe penting utk makan2 ni

    ReplyDelete
  2. aku harap org len plak yg bertugas kat ppd...

    ReplyDelete
  3. yg pasti SELASA tetap aku waaaaaaa....... hj tanak tukarkan aku..... bagi org lama yg bertugas kat PPD kalau ada yang rasa masih nak dikekalkan boleh bgtau sebelum mesyuarat kat aku... nanti aku panjang2kan ke hj ramlan...

    ReplyDelete
  4. huhuh...hari khamis bg org len lak ar..bg org baru merasa plak

    ReplyDelete
  5. mmg xde surat ke??
    x dapat pun?

    ReplyDelete
  6. is, mesyuarat nanti makan mcm mana?
    sekolah tak ada buka kantin lg!
    ada peruntukan utk makan ke?
    ke pakat2 makan kat luar?

    ReplyDelete
  7. tenkiu atas kerjasama semua semasa mesyuarat. doakan semua perancangan akan berjalan seperti yang diharapkan. Selamat tahun baru 2010.

    ReplyDelete
  8. yeah...same2....Selamat Tahun Baru juge...

    ReplyDelete

Please Don't SPAM